stdClass Object
(
[nid] => 15012
[type] => archiv_clanek
[language] => cs
[uid] => 7
[status] => 1
[created] => 1254329100
[changed] => 1254329100
[comment] => 2
[promote] => 0
[moderate] => 0
[sticky] => 0
[tnid] => 0
[translate] => 0
[vid] => 15012
[revision_uid] => 1
[title] => Oprava silnice zkomplikuje cestu z České Lípy do Mladé Boleslavi
[body] => <span class='print-link'></span><p></p><P align=justify>Doprava tam bude až do konce listopadu svedena na polovinu vozovky a řízena semafory, sdělil dnes Pavel Slavík z krajského odboru dopravy. Na silnici, po níž denně projede až 10.000 automobilů, se tak mohou tvořit kolony.</p><br />
<P align=justify>Silnice z Doks na Bělou pod Bezdězem a Mladou Boleslav byla naposledy opravována na přelomu století. Práce skončily v roce 2001. "Nikdo ale tehdy nepočítal s tak výrazným nárůstem zejména kamionové dopravy," řekl Josef Vrba z Ředitelství silnic a dálnic v Liberci. Po silnici jezdí nákladní vozy z České Lípy do mladoboleslavské Škodovky, ale i dopravci směřující k česko-německému přechodu v Rumburku, a dopravci, kteří se chtějí na trase z České Lípy na Prahu vyhnout přetížené silnici I/9 a Mělníku.</p><br />
<P align=justify>"Téměř polovinu aut, která mezi Doksy a Bělou denně projedou, představují těžké kamiony. Silnice nebyla na takovou zátěž stavěná, jsou tam vyjeté koleje a poškozený povrch," dodal Vrba. Proto podle něj padlo rozhodnutí silnici postupně opravit. Letos se rekonstrukce a nového povrchu dočká úsek od Obory po Bezděz. Oprava bude stát zhruba 22 milionů korun. Komunikace nedostane jen nový povrch, zpevněny budou krajnice, dodavatel také krajnice a příkopy vyčistí a opraví propustky.</p><br />
<P align=justify>"Práce musí skončit do zimy," řekl Vrba. Už nyní podle něj ale ŘSD připravuje další akci na příští rok. "Chystáme úpravy, které by měly přispět zejména k větší bezpečnosti chodců na průtahu Oborou," vysvětlil Vrba. Na silnici vzniknou bezpečné zálivy pro zastávky autobusů, vozovku rozdělí ostrůvky, aby umožnily bezpečný přechod chodců. Rovná silnice svádí k rychlé jízdě a každý rok se tam stane nějaká smrtelná nehoda.</p><br />
<P> </p>
[log] =>
[revision_timestamp] => 1271939931
[format] => 2
[name] => barta
[picture] =>
[data] => a:1:{s:13:"form_build_id";s:37:"form-2786020cd91ff5379b85652c846f0267";}
[path] => oprava-silnice-zkomplikuje-cestu-z-ceske-lipy-do-mlade-boleslavi-22529
[field_archivclanek_id] => Array
(
[0] => Array
(
[value] => 22529
[view] =>
)
)
[field_archivclanek_stat] => Array
(
[0] => Array
(
[value] => 423
[view] =>
)
)
[field_archivclanek_rubrika] => Array
(
[0] => Array
(
[value] =>
[view] =>
)
)
[print_display] => 1
[print_display_comment] => 0
[print_display_urllist] => 1
[last_comment_timestamp] => 1271939931
[last_comment_name] =>
[comment_count] => 0
[taxonomy] => Array
(
[0] => stdClass Object
(
[tid] => 100
[vid] => 2
[name] => ČTK
[description] =>
[weight] => 0
[v_weight_unused] => -8
)
)
[nodewords] => Array
(
)
[build_mode] => 0
[readmore] => 1
[content] => Array
(
[print_links] => Array
(
[#weight] => -101
[#value] => <span class='print-link'></span>
[#title] =>
[#description] =>
[#printed] => 1
)
[field_archivclanek_id] => Array
(
[#context] => full
[#depth] => 0
[#type_name] => archiv_clanek
[#field_name] => field_archivclanek_id
[#weight] => -4
[#post_render] => Array
(
[0] => content_field_wrapper_post_render
)
[field] => Array
(
[#type] => content_field
[#title] => id článku
[#field_name] => field_archivclanek_id
[#access] =>
[#label_display] => above
[#node] => stdClass Object
*RECURSION*
[#teaser] =>
[#page] => 1
[#context] => full
[#single] => 1
[items] => Array
(
[0] => Array
(
[#item] => Array
(
[value] => 22529
[#delta] => 0
)
[#weight] => 0
[#theme] => number_formatter_default
[#field_name] => field_archivclanek_id
[#type_name] => archiv_clanek
[#formatter] => default
[#node] => stdClass Object
*RECURSION*
)
)
)
[#title] =>
[#description] =>
[#printed] => 1
)
[body] => Array
(
[#weight] => -1
[#value] => <p></p><P align=justify>Doprava tam bude až do konce listopadu svedena na polovinu vozovky a řízena semafory, sdělil dnes Pavel Slavík z krajského odboru dopravy. Na silnici, po níž denně projede až 10.000 automobilů, se tak mohou tvořit kolony.</p><br />
<P align=justify>Silnice z Doks na Bělou pod Bezdězem a Mladou Boleslav byla naposledy opravována na přelomu století. Práce skončily v roce 2001. "Nikdo ale tehdy nepočítal s tak výrazným nárůstem zejména kamionové dopravy," řekl Josef Vrba z Ředitelství silnic a dálnic v Liberci. Po silnici jezdí nákladní vozy z České Lípy do mladoboleslavské Škodovky, ale i dopravci směřující k česko-německému přechodu v Rumburku, a dopravci, kteří se chtějí na trase z České Lípy na Prahu vyhnout přetížené silnici I/9 a Mělníku.</p><br />
<P align=justify>"Téměř polovinu aut, která mezi Doksy a Bělou denně projedou, představují těžké kamiony. Silnice nebyla na takovou zátěž stavěná, jsou tam vyjeté koleje a poškozený povrch," dodal Vrba. Proto podle něj padlo rozhodnutí silnici postupně opravit. Letos se rekonstrukce a nového povrchu dočká úsek od Obory po Bezděz. Oprava bude stát zhruba 22 milionů korun. Komunikace nedostane jen nový povrch, zpevněny budou krajnice, dodavatel také krajnice a příkopy vyčistí a opraví propustky.</p><br />
<P align=justify>"Práce musí skončit do zimy," řekl Vrba. Už nyní podle něj ale ŘSD připravuje další akci na příští rok. "Chystáme úpravy, které by měly přispět zejména k větší bezpečnosti chodců na průtahu Oborou," vysvětlil Vrba. Na silnici vzniknou bezpečné zálivy pro zastávky autobusů, vozovku rozdělí ostrůvky, aby umožnily bezpečný přechod chodců. Rovná silnice svádí k rychlé jízdě a každý rok se tam stane nějaká smrtelná nehoda.</p><br />
<P> </p>
[#title] =>
[#description] =>
[#printed] => 1
)
[group_archivclanek_rubrika] => Array
(
[#type_name] => archiv_clanek
[#context] => full
[#group_parent] =>
[#group_name] => group_archivclanek_rubrika
[#post_render] => Array
(
[0] => fieldgroup_wrapper_post_render
)
[#weight] => 0
[#depth] => 0
[group] => Array
(
[#parents] => Array
(
)
[#collapsible] =>
[#collapsed] =>
[#value] =>
[#tree] =>
[#required] =>
[#description] =>
[#type] => fieldgroup_fieldset
[#attributes] => Array
(
[class] => fieldgroup group-archivclanek-rubrika
)
[#title] => Rubrika
[field_archivclanek_rubrika] => Array
(
[#context] => full
[#depth] => 1
[#type_name] => archiv_clanek
[#field_name] => field_archivclanek_rubrika
[#weight] => 34
[#post_render] => Array
(
[0] => content_field_wrapper_post_render
)
[field] => Array
(
[#type] => content_field
[#title] => rubrika
[#field_name] => field_archivclanek_rubrika
[#access] =>
[#label_display] => above
[#node] => stdClass Object
*RECURSION*
[#teaser] =>
[#page] => 1
[#context] => full
[#single] => 1
[items] => Array
(
[0] => Array
(
[#item] => Array
(
[value] =>
[#delta] => 0
)
[#weight] => 0
[#theme] => content_taxonomy_formatter_default
[#field_name] => field_archivclanek_rubrika
[#type_name] => archiv_clanek
[#formatter] => default
[#node] => stdClass Object
*RECURSION*
)
)
)
[#title] =>
[#description] =>
[#printed] => 1
)
[#printed] => 1
)
[#title] =>
[#description] =>
[#printed] => 1
)
[#pre_render] => Array
(
[0] => content_alter_extra_weights
)
[#content_extra_fields] => Array
(
[title] => Array
(
[label] => Nadpis
[description] => Node module form.
[weight] => -5
)
[body_field] => Array
(
[label] => Text
[description] => Node module form.
[weight] => -1
[view] => body
)
[revision_information] => Array
(
[label] => Informace o revizi
[description] => Node module form.
[weight] => 3
)
[author] => Array
(
[label] => Informace o autorovi
[description] => Node module form.
[weight] => 20
)
[options] => Array
(
[label] => Možnosti vydání
[description] => Node module form.
[weight] => 25
)
[comment_settings] => Array
(
[label] => Nastavení komentářů
[description] => Comment module form.
[weight] => 5
)
[menu] => Array
(
[label] => Nastavení menu
[description] => Menu module form.
[weight] => -2
)
[taxonomy] => Array
(
[label] => Kategorie
[description] => Taxonomy module form.
[weight] => -3
)
[path] => Array
(
[label] => Path settings
[description] => Path module form.
[weight] => 4
)
[print] => Array
(
[label] => Printer, e-mail and PDF versions
[description] => Print module form.
[weight] => 8
)
[scheduler_settings] => Array
(
[label] => Scheduler
[description] => Scheduler module form.
[weight] => 2
)
[xmlsitemap] => Array
(
[label] => XML sitemap
[description] => XML sitemap module form
[weight] => 30
)
[nodewords] => Array
(
[label] => Meta tags
[description] => Meta tags fieldset.
[weight] => 7
)
)
[group_archivclanek_obrazek] => Array
(
[#type_name] => archiv_clanek
[#context] => full
[#group_parent] =>
[#group_name] => group_archivclanek_obrazek
[#post_render] => Array
(
[0] => fieldgroup_wrapper_post_render
)
[#weight] => 1
[#depth] => 0
[group] => Array
(
[#parents] => Array
(
)
[#collapsible] =>
[#collapsed] =>
[#value] =>
[#tree] =>
[#required] =>
[#description] =>
[#type] => fieldgroup_fieldset
[#attributes] => Array
(
[class] => fieldgroup group-archivclanek-obrazek
)
[#title] => Obrázek
[field_clanek_obrazek] => Array
(
[#context] => full
[#depth] => 1
[#type_name] => archiv_clanek
[#field_name] => field_clanek_obrazek
[#weight] => 39
[#post_render] => Array
(
[0] => content_field_wrapper_post_render
)
[field] => Array
(
[#description] =>
[items] => Array
(
[#title] =>
[#description] =>
[#printed] => 1
)
[#single] => 1
[#attributes] => Array
(
)
[#required] =>
[#parents] => Array
(
)
[#tree] =>
[#context] => full
[#page] => 1
[#field_name] => field_clanek_obrazek
[#title] => Obrázek
[#access] => 1
[#label_display] => hidden
[#teaser] =>
[#node] => stdClass Object
*RECURSION*
[#type] => content_field
[#printed] => 1
)
[#title] =>
[#description] =>
[#printed] => 1
)
[#printed] => 1
)
[#title] =>
[#description] =>
[#printed] => 1
)
[field_archivclanek_stat] => Array
(
[#context] => full
[#depth] => 0
[#type_name] => archiv_clanek
[#field_name] => field_archivclanek_stat
[#weight] => 6
[#post_render] => Array
(
[0] => content_field_wrapper_post_render
)
[field] => Array
(
[#type] => content_field
[#title] => Statistika čtenosti
[#field_name] => field_archivclanek_stat
[#access] =>
[#label_display] => above
[#node] => stdClass Object
*RECURSION*
[#teaser] =>
[#page] => 1
[#context] => full
[#single] => 1
[items] => Array
(
[0] => Array
(
[#item] => Array
(
[value] => 423
[#delta] => 0
)
[#weight] => 0
[#theme] => number_formatter_default
[#field_name] => field_archivclanek_stat
[#type_name] => archiv_clanek
[#formatter] => default
[#node] => stdClass Object
*RECURSION*
)
)
)
[#title] =>
[#description] =>
[#printed] => 1
)
[#title] =>
[#description] =>
[#children] => <span class='print-link'></span><p></p><P align=justify>Doprava tam bude až do konce listopadu svedena na polovinu vozovky a řízena semafory, sdělil dnes Pavel Slavík z krajského odboru dopravy. Na silnici, po níž denně projede až 10.000 automobilů, se tak mohou tvořit kolony.</p><br />
<P align=justify>Silnice z Doks na Bělou pod Bezdězem a Mladou Boleslav byla naposledy opravována na přelomu století. Práce skončily v roce 2001. "Nikdo ale tehdy nepočítal s tak výrazným nárůstem zejména kamionové dopravy," řekl Josef Vrba z Ředitelství silnic a dálnic v Liberci. Po silnici jezdí nákladní vozy z České Lípy do mladoboleslavské Škodovky, ale i dopravci směřující k česko-německému přechodu v Rumburku, a dopravci, kteří se chtějí na trase z České Lípy na Prahu vyhnout přetížené silnici I/9 a Mělníku.</p><br />
<P align=justify>"Téměř polovinu aut, která mezi Doksy a Bělou denně projedou, představují těžké kamiony. Silnice nebyla na takovou zátěž stavěná, jsou tam vyjeté koleje a poškozený povrch," dodal Vrba. Proto podle něj padlo rozhodnutí silnici postupně opravit. Letos se rekonstrukce a nového povrchu dočká úsek od Obory po Bezděz. Oprava bude stát zhruba 22 milionů korun. Komunikace nedostane jen nový povrch, zpevněny budou krajnice, dodavatel také krajnice a příkopy vyčistí a opraví propustky.</p><br />
<P align=justify>"Práce musí skončit do zimy," řekl Vrba. Už nyní podle něj ale ŘSD připravuje další akci na příští rok. "Chystáme úpravy, které by měly přispět zejména k větší bezpečnosti chodců na průtahu Oborou," vysvětlil Vrba. Na silnici vzniknou bezpečné zálivy pro zastávky autobusů, vozovku rozdělí ostrůvky, aby umožnily bezpečný přechod chodců. Rovná silnice svádí k rychlé jízdě a každý rok se tam stane nějaká smrtelná nehoda.</p><br />
<P> </p>
[#printed] => 1
)
[realname_save] => barta
[realname] => barta
[homepage] =>
[links] => Array
(
[comment_forbidden] => Array
(
[title] => Pro psaní komentářů se <a href="/user/login?destination=node%2F15012%23comment-form">přihlašte</a>
[html] => 1
)
)
)